Dobrý obchodník hlavne načúva – Ako sa pýtať správne otvorené otázky?

Od |2021-08-30T12:02:13+02:0030 augusta, 2021|Blog|

Dobrý obchodník hlavne načúva – Ako sa pýtať správne otvorené otázky? Zo života obchodníka Kto je to vlastne obchodník? Obchodník, obchoďák, obchodný zástupca, salesák atď. Človek, ktorého baví práca s ľuďmi. Zväčša títo ľudia pracujú na [...]

Zažívate uhorkovú sezónu? Tu je pár tipov, ako prežiť leto bez toho, aby vám predaje utekali do mora

Od |2021-07-29T09:46:51+02:0028 júla, 2021|Blog|

Zažívate uhorkovú sezónu? Tu je pár tipov, ako prežiť leto bez toho, aby vám predaje utekali do mora    Čo to, vlastne, je taká uhorková sezóna? Nie, nejdem písať o tom, ako sa zavárajú uhorky :-). [...]

Ako kontaktovať zákazníka v čase krízy a prehĺbiť si s ním vzťah tak, aby od vás nakupoval aj po kríze

Od |2020-05-25T15:31:05+02:0022 mája, 2020|Blog|

Ako kontaktovať zákazníka v čase krízy a prehĺbiť si s ním vzťah tak, aby od vás nakupoval aj po kríze   Doba sa zmenila. Treba sa prispôsobiť. Prešlo už niekoľko týždňov od prvého veľkého ošiaľu a niektoré [...]

Ako marketingovou komunikáciou po nákupe zlepšiť zážitok tvojich zákazníkov, aby šírili tvoje dobré meno všade, kam pôjdu

Od |2018-08-22T11:03:43+02:0022 augusta, 2018|Blog|

Ako marketingovou komunikáciou po nákupe zlepšiť zážitok tvojich zákazníkov, aby šírili tvoje dobré meno všade, kam pôjdu   Marketingová komunikácia nekončí tým, že si od vás zákazník alebo klient niečo kúpi. Pokračuje aj po nákupe. [...]

Go to Top