Naštartujte vaše telefonovanie call scriptom a zvýšte tak zisk vašej firmy

 

  • Chceli by ste posunúť váš marketing o úroveň vyššie a mať dvojnásobne vyšší zisk ako vaša konkurencia?
  • Rozmýšľate nad telemarketingom a chýba vám konkrétny a efektívny postup?
  • Chceli by ste mať s klientmi osobnejší a rýchlejší kontakt, než cez e-mail marketing?
  • Nedarí sa vám dohodnúť toľko obchodných stretnutí, koľko by ste chceli, pretože staré spôsoby telefonovania prestali fungovať?

Pomôže vám k tomu kvalitne zostavený call script pre celý váš tím a skvelá cielená databáza kontaktov.

Ako nájsť a vypracovať cielenú databázu potenciálnych klientov? Kliknite sem a prečítajte si.

Ak chcete začať s telemarketingom, je veľmi dôležité mať:

  • kvalitne vypracovaný call script
  • spísané vlastnosti a výhody vášho produktu
  • prehľad o konkurencii
  • správne stanovenú cieľovú skupinu – ak sa budete prezentovať správnej cieľovej skupine, tak sa vám vaše predaje zdvojnásobia

 

Čo je call script?

Call script je profesionálne zostavený predajný telefonický scenár, podľa ktorého môže vaša firma viesť svoj obchodný rozhovor s potenciálnym, alebo s už existujúcim klientom, ľahko a efektívne a dosahovať tak svoje vopred stanované ciele bez námahy.

Dobrý call script nie je nátlakový, ani otravný. Berie do úvahy všetky možné riziká a protiargumenty klienta. Je to jedinečný, na mieru šitý marketingový nástroj pre celý váš obchodný tím. Môžete z neho čerpať celé roky.

Prečo je dôležité mať takýto call script vopred vypracovaný?

Pretože

  • počas telefonovania sa nestratíte a neprídete o pozornosť klienta, ktorá je v telefonáte dôležitá, keďže vás klient nevidí, iba počuje
  • budete vedieť, ako viesť celý obchodný rozhovor (splníte cieľ telefonátu, ktorý ste si na začiatku určili)
  • žiaden klient vás nezaskočí banálnou otázkou, ktorá by vás dostala do úzkych
  • budete vedieť odpovedať na všetko, vďaka čomu budete pôsobiť profesionálne a na úrovni
  • vždy sa na telefonát dobre pripravte, aby vás klient nezaskočil banálnymi otázkami – urobte cvičný rozhovor, role-play s kolegom/kolegyňou, alebo aj u nás v Pandamarketingu
  • budete predvídať, aké otázky sa vás môže potenciálny klient opýtať v telefonáte
  • budete vedieť, ako máte postupovať a myšlienky vám nebudú utekať, napr. k jedlu alebo k tomu, čo všetko treba v daný deň urobiť

Vďaka tomu sa sústredíte iba na ten telefonát a na nič iné. Váš potenciálny klient dostane celú vašu pozornosť. Na telefonát budete vopred pripravený a úspešnosť vašich telefonátov bude 2-krát vyššia ako oproti klasickému telefonovaniu bez najnovších techník a psychológie predaja.

 

„Profesionálne vypracovaný call script vyrieši váš problém, že vám alebo vašim zamestnancom firmy skladajú telefóny, lebo neviete, ako ich osloviť slušne a nevtieravo a dostať sa cez ich námietky – a tým prichádzate o klientov a o zisk.“

 

Pre koho je určený call script?

  • pre firmy a ich obchodných zástupcov, ktorí sú začiatočníci alebo pre tých, ktorí už niekedy telefonovali
  • pre úplných začiatočníkov – telefonistov, ktorí chcú robiť cold calls a ich cieľom je dohodnúť si čo najviac obchodných stretnutí (oni sami ako jednotlivci, nie firmy), napr. obchodný zástupca, ktorý skoro vôbec netelefonoval a chcel by začať telefonovať
  • pre obchoďákov-jednotlivcov, ktorí už telefonovali a chcú sa v tom ešte viac zlepšiť a dohodnúť si 2-krát viac obchodných stretnutí
  • pre tých, ktorí telefonovali starým spôsobom a chcú sa naučiť  nové techniky predaja a zlepšiť svoje schopnosti uzatvárania predajov

Pre firmy, ktoré

  • začínajú robiť poctivý telemarketing
  • sa chcú zlepšiť v telemarketingu v cold calls
  • si chcú zvýšiť zisk poctivým telemarketingom

Call script môže použiť celý váš obchodný tím, vďaka čomu budete vedieť správne telefonovať nielen vy, ale aj celý váš tím – čo vám prinesie 2-krát viac dohodnutých stretnutí a vy tak znásobíte váš obrat. A to všetko vďaka jednému kvalitne vypracovanému scenáru.

Veľkou výhodou call scriptu je, že bude aktuálny aj o niekoľko rokov.

Kto všetko vo vašej firme môže call script používať?

  • vy ako majiteľ
  • vaša sekretárka/asistentka
  • vaši obchodní zástupcovia
  • celý váš obchodný tím

Akú výhodu by získala vaša firma, ak by v nej každý deň 4 ľudia telefonovali podľa call scriptu?

Z našej praxe vyplýva, že zo 100 obvolaných čísel získate minimálne 5 stretnutí. Aj v prípade, že by každá z osôb dohodla len 1 stretnutie, prinesie vám to zisk.

 

 

Čo by mal obsahovať kvalitný call script?

  • dôvod, prečo danej firme/osobe telefonujete (oprávnený záujem v rámci GDPR)
  • otázky, ktoré vyvolajú u klienta záujem a túžbu o ponúkaný tovar alebo služby
  • cieľ telefonátu, ktorý chcete dosiahnuť
  • pozitívny výstup telefonátu – telefonát by nemal skončiť tým, že vám daná osoba povie, že nemá záujem

 

V Pandamarketingu získate profesionálne vypracovaný call script na mieru, vďaka ktorému ušetríte čas aj prostriedky pri vymýšľaní vlastného scenára. Našou pridanou hodnotou sú bohaté skúsenosti s rôznymi situáciami, ktoré môžu počas telefonovania nastať pri komunikácii s klientmi.

Tu sa dozviete viac o službe call script.

Čo obsahujú call scripty Pandamarketingu?

  • psychológiu predaja (metódy efektívnej komunikácie) a najnovšie, najefektívnejšie techniky telefonovania, podľa ktorých si dohodnete 2-krát viac obchodných stretnutí
  • praktický návod, ako telefonovať poctivo, aby mali ľudia a firmy radosť z toho, že im voláte

 

Call script od Pandamarketingu má nasledovnú štruktúru:

  1. Predstavenie sa
  • Ako sa správne predstaviť?
  • Kedy sa predstaviť?
  • Čo používať/nepoužívať pri predstavovaní sa?
  • Ako sa dostať cez asistentku v danej firme ku kompetentnej osobe?
  1. Úvod telefonátu
  • Akými otázkami vás môže majiteľ firmy zaskočiť?
  • Ako si vopred pripravíte odpovede?
  1. Argumentovanie
  • Aké argumenty môžete dostať od klienta? (napr. nemám čas, my už máme dodávateľa, my už to máme vyriešené…)
  • Ako správne prekonať tieto argumenty?
  1. Rozhovor s klientom
  • dôvod, prečo voláte
  • vyvolanie záujmu a zvedavosti
  • budovanie dôvery v telefonáte
  • vlastnosti vášho produktu spracované podľa Pandamarketingu
  1. Otázky
  • návod, ako sa správne pýtať otázky, aby ste čo najviac zaujali
  • otázky, ktoré vyvolajú u klienta zvedavosť a túžbu o váš produkt/službu
  1. Výstup

Cieľ telefonátu, ktorý sme si určili na začiatku:

  • dohodli ste si stretnutie s klientom
  • získali ste kontakt na kompetentnú osobu
  • získali ste e-mail a súhlas na zaslanie e-mailu do firmy
  • dali ste do povedomia vašu firmu/produkt

 

Ak od vás klient nenakúpil dnes, ešte vždy môže nakúpiť zajtra, pozajtra, o mesiac alebo o dva, prosto neskôr, keď sa mu zmení situácia vo firme. Môže mať záujem o iné balíčky tovaru alebo služieb, než ste očakávali.

 

  1. Záver telefonátu

V Pandamarketingu telefonát nikdy nekončí pri slovách „nemám záujem“ – vždy u nás dostanete výstup z telefonátu, kedy treba potenciálneho klienta znovu kontaktovať.

V telefonovaní pokračujeme ďalej, slušne a poctivo.

Všetky poznámky o kontakte s klientom si značíme.

Ak klient teraz nemá záujem, o pol roka sa situácia môže zmeniť.

Ak mu necháme náš kontakt, je vyššia pravdepodobnosť, že sa v prípade záujmu ozve sám. Taktiež sa mu môžete pripomenúť, tak ako to píšeme v článku o marketingovej komunikácií.

 

Ak chcete vedieť presne a krok za krokom, ako na to, nechajte si od nás vypracovať call script na mieru, ktorý vám prinesie 2-krát viac predajov a viac zisku a skúseností. V Pandamarketingu to pre vás urobíme s radosťou.

 

VYPLŇTE  FORMULÁR a do 24 hodín vás budeme spätne kontaktovať.

 

Vďaka tomuto call scriptu môžete telefonovať tak, že sa firmy budú tešiť, že im voláte.

Pravidelná komunikácia a pripomínanie sa klientovi je dôležité.

Vymyslíme pre vašu firmu obchodnú stratégiu telefonovania, ktorá zahŕňa:

  • zručnosti z psychológie predaja, ktoré môžete použiť aj na obchodnom stretnutí
  • teóriu a argumenty, ako správne telefonovať bez nátlaku, poctivo a čestne
  • odporúčania, ako pri telefonovaní postupovať tak, aby ste vždy konali v súlade s GDPR

Lepšia komunikácia so zákazníkom = vyšší zisk

Ak pracujete ako obchodník, tak zvýšenie úspešnosti telefonovania z 5 % na 10 % pre vás môže znamenať, že budete mať 2-krát viac obchodných stretnutí týždenne. To môže aj pre vás znamenať 2-krát viac predajov, 2-krát viac získaných odberateľov, klientov a zákazníkov.

Zdvojnásobenie zisku vďaka jednému predajnému scenáru je jednoduché. Aj keď ste len začínajúca firma a vaše zisky sú zatiaľ nízke, určite vás to kariérne posunie ďalej.

 

Misiou Panadmarketingu je umožniť uspieť nielen ostrieľaným obchodníkom, ale tiež majiteľom malých a začínajúcich firiem. Práve začínajúce firmy a startupy čelia v začiatkoch hlavnej výzve – vytvoriť ziskový tok financií (cash flow), aby mohli rásť ďalej.

Budujte si vzťah so zákazníkmi a buďte tu pre nich vždy, keď vás potrebujú.Predajca, ktorý telefonuje vytrvalo a zároveň vždy zdvorilo a vľúdne, bez ohľadu na mieru odmietnutia, raz skrátka získa objednávku.

Vytrvalosť sa vám oplatí. Väčšina predajov sa totiž uskutočňuje až po niekoľkých rozhovoroch. Práve preto je nesmierne dôležité neustále obnovovať komunikáciu. A to nielen s potenciálnymi zákazníkmi, ale aj s už existujúcou klientelou. Keď od vás na začiatku klient nakúpil niečo menšie, časom môže využiť aj vaše VIP balíčky a špeciálne ponuky.

 

P.S.: Chceli by ste vedieť, ako úspešne robiť cold calls, no stále váhate? Chcete uzatvárať predaje rýchlejšie a ľahšie?

Objednajte si call script so psychológiou predaja a dohodnite si 2-krát viac obchodných stretnutí.

Začnite kvalitným call scriptom v Pandamarketingu, ktorý zahŕňa psychológiu predaja, vďaka ktorej si zdvojnásobíte svoj zisk. Ak si ho neviete vypracovať sami, kontaktujte nás a radi vám s ním pomôžeme.

 

By | 2020-05-25T15:29:40+00:00 jún 10th, 2019|Blog|