Follow up

Prečo klient od vás nenakúpil? Prečo odišiel? Odišiel do konkurencie? Spýtali ste sa ho na to správne?

Ako to funguje:

Zistíme pre vás, že prečo klient nenakúpil a pritiahneme ho opäť k vám.
V Pandamarketingu zistíme pre vás tieto dáta, aby ste získali a udržali svojho klienta naspäť.

Tu sú možné dôvody: cena je príliž vysoká, ideme ku konkurencií, použijeme teraz inú formu marketingu,….

Keď už budete mať zodpovedané vaše PREČO, tak viete na čom máte popracovat.
Firmy nemajú na to čas. Nevedia ako na takýto správny follow up. Nevedia ako sa pýtať tie správne asertívne otázky .

Čo získate:

  • Štatistiky, s ktorými viete ďalej pracovať.
  • Zistíte prečo nenakúpili
  • Zistíte čo hľadali.
  • Zistíte či používajú konkurenciu.
  • Cieľ: Pritiahnuť klienta k predaju.

Prípadová štúdia

Klient sa registroval do eshopu a prihlásil sa na odber newslettra. No neurobil žiadnu interakciu. Prečo? Ale prečo nenakupujú? To môže byť vaša domnienka. Kým im nezavoláte tak nezistíte. Tak sme v Pandamarketingu zdvihli telefón a opýtali sme sa ich.

Išlo konkrétne o registráciu na webovú stránku s rodokmeňmi.

Spýtali sme sa teda prečo sa registrovali? Čo konkrétne hľadali na webe? Či im môžeme nejako pomôcť? Veľa ľudí zaujímala cena. No zistili sme aj že si hľadali ich rodokmeň a že si s tým nevedeli sami radi. Tak sme si hneď dohodli konzultáciu, kde sme predali výrobu rodokmeňa a predaj bol na svete.

Napíšte nám

Potrebujete zvýšiť vaše predaje?