Ako kontaktovať zákazníka v čase krízy a prehĺbiť si s ním vzťah tak, aby od vás nakupoval aj po kríze

 

Doba sa zmenila. Treba sa prispôsobiť. Prešlo už niekoľko týždňov od prvého veľkého ošiaľu a niektoré firmy už tak urobili. Žiadna firma nebola pripravená na takéto náhle zmeny, akými je zatváranie prevádzok prakticky zo dňa na deň.

Čo sa zmenilo vo vašej firme?

Čo sa zmenilo vo firmách vašich klientov?

Čo sa zmenilo v PandaMarketingu?

 

Ako si dohodnúť stretnutie v týchto neľahkých časoch?

 

Odpoveď je jednoduchá. Treba sa čo najskôr prispôsobiť. Či už ide o samotné fungovanie prevádzky, alebo o telefonáty a celkovo marketingovú stratégiu.

 

Stále sa niečo mení. Ešte sa aj dlhšiu dobu meniť pravdepodobne bude.

Panda odporúča spýtať sa klientov, čo sa u nich zmenilo? AKO?

Príklady z praxe

Klienti Pandamarketingu sú pohotoví a rýchlo sa prispôsobili a začali predávať rúška, dezinfekciu, ozónové čistenia miestností.

 

Firma, ktorá predtým šila tenisky, tak teraz namiesto tenisiek šije rúška, ktoré sú v primeranej cene preto, aby pomohla ostatným firmám.

 

Firma, ktorá predtým robila webové stránky a mala už nakúpené 3D tlačiarne, si nakúpila ďalšie 3D tlačiarne a začala tlačiť súčiastky na ochranné štíty pre doktorov.

 

Online marketingová agentúra podporila svoje online služby a začala ich propagovať vo väčšej miere.

 

Veľa ľudí a firiem na Slovensku sa snaží pomáhať ako vie a zapojili sa do dobrovoľných projektov.

Čo sa zmenilo v Pandamarketingu? 

Aké hlavné služby poskytujeme práve teraz?

Servisovanie klientov.

Prečo je dôležité servisovanie klientov a ako to robíme my?

Príklad zo života servisu auta

Nie je dôležitý iba servis auta, keď tam idete raz za pol roka. Servisovať treba aj samotného klienta. Klient si príde vymeniť zimné gumy za letné. Spýtajte sa ho, či potrebuje skontrolovať alebo doplniť olej do auta, prípadne, kedy naposledy kontroloval brzdy, alebo či potrebuje ešte niečo iné. Ak by ste sa ho to nepýtali, tak asi by na to zabudol a vy by ste zarobili menej. Dôraz dajte hlavne na celkovú starostlivosť o klienta a jeho auto.

 

Dôraz v Pandamarketingu dávame teraz servisovaniu klientov 

Pýtame sa ich, ako sa im darí. Čo momentálne riešia vo firme a ako im môžeme s daným problémom pomôcť. Vieme im odporučiť pomoc, povzbudiť ich, že to zvládnu a že to bude čoskoro dobré.

Opatrenia sa už postupne uvoľňujú a treba hlavne myslieť pozitívne, tak ako aj v iných časoch, nie len teraz. Veselá panda vždy poteší.

 

Aké odpovede môžete očakávať?

  • Čakáme, čo bude ďalej…
  • Nechcem sa o tom s vami baviť.
  • Fungujeme obmedzene na home office.
  • Zmenili sme zameranie.
  • Budeme spúštať eshop.
  • Neviem, čo s detmi.
  • “Upratujem vo firme.” – Tu je vhodné poznamenať, že ak máte veľa času, je dobré si urobiť poriadky v databáze a v kontaktoch a následne sa potom pustiť do telefonovania. Tak dosiahnete najlepšie výsledky.
  • To je dobre, že voláte, riešime práve to, že sme zmenili zameranie firmy a potrebovali by sme využiť vaše služby.

 

Prečo je to ale dôležité a prečo to robíme? Čo to prinesie?

Firmy si pamätajú hlas veselej pandy. Bola tu pre nich práve v čase krízy.

Ide o kvalitný servis. Povedzte firmám o tom, že ste tu pre nich aj v čase krízy, že ste spustili eshop a naďalej funguje a viete im naďalej pomáhať online na diaľku.

Firmy si vás budú pamätať a budú radi, že im voláte.

Odporúčanie Pandamarketingu

Zaujímajte sa o vašich klientov aspoň raz mesačne. Počúvajte ich potreby, aby ste im vedeli čo najviac pomôcť. Poskytnite im viac empatie a pomáhajte si navzájom. Ekonomika závisí od malých firiem. Dôležité je udržať kvalitu služieb, aby boli všetky strany spokojné.

 

Ak potrebujete odporúčanie, prípadne vykonať kvalitný servis pre svojich klientov, aby ste zistili, čo sa u nich vo firme zmenilo, Pandamarketing je tu pre vás. 

Dohodnite si online konzultáciu

Aj keď sa už otvárajú prevádzky a uvoľňujú opatrenia, mnohé firmy sa ešte stále spamätávajú z tohoto celého šoku okolo Korona krízy. Chcem ale tento článok  na konci vyzdvíhnúť, pretože bude aktuálny aj neskôr.  Treba sa pripraviť na druhú vlnu alebo na inú podobnú krízu.

 

V Pandamarketingu robíme kvalitný servis neustále a tiež to odporúčame aj svojim klientom. Kontaktujte svojich zákazníkov raz za 3 mesiace a zistite, čo sa u nich zmenilo.

 

By | 2020-05-25T15:31:05+00:00 máj 22nd, 2020|Blog|