Ako zvýšiť predaje a vybudovať úspešnú firmu vďaka Pandamarketingu

Ako uspieť v predaji bez nátlaku, ako zabezpečiť nové obchodné stretnutia a zákazníkov a ako to nastaviť na automat, aby ste sa mohli venovať niečomu inému (uzatváraniu obchodov, alebo iným veciam, ktoré máte najradšej)

Dnes sa dozviete ako vybudovať úspešnú firmu vďaka Pandamarketingu – férovému marketingu cez telefón s vysokou úspešnosťou predaja, ktorý vám prinesie nielen nových klientov, zákazníkov a odberateľov, ale pomôže vám udržať si tých starých. Táto nová forma marketingu prispeje k budovaniu dobrého mena vašej firmy a premení vašich zákazníkov na vašich vrelých fanúšikov, ktorí vás budú odporúčať, kade budú chodiť.

Ako to funguje?

Pozrieme sa na to v 5 krokoch:

  1. Čo je to Pandamarketing a odkiaľ pochádza?
  2. Hodia sa váš tovar, či služby na to, aby boli predávané cez Pandamarketing?
  3. Starý spôsob telefonovania umiera, avšak otvára dvere k novému svetu príležitostí pre vašu firmu
  4. Čo potrebujete pre vybudovanie úspešnej firmy vďaka Pandamarketingu
  5. Ako vám vieme pomôcť

Nečakané riešenie pre zvýšenie ziskov vašej firmy

Rozlišujeme dve formy marketingu cez telefón.

  1. bambusový marketing (bambusové ponožky, paušály, poistenia, forexy, telefonáty z bánk, hrnce a iné firmy, ktoré volajú na obrovské množstvo telefónnych čísel, častokrát nátlakovým spôsobom, že veď hádam niekto nakúpi)
  2. Pandamarketing – vysoko cielené a presné telefonovanie bez nátlaku, s vysokou úspešnosťou predaja, ktoré je vhodné aj pre malé a začínajúce firmy a ktoré hlavne môže niekto urobiť za vás

Pandamarketing má vyššiu úspešnosť dohodnutých stretnutí a vyššiu úspešnosť zabezpečených predajov, pretože je presnejšie cielený. Okrem toho ho môžu využívať aj malé a stredné firmy, ktoré si nechcú najímať callcentrum, alebo 10 telefonistiek, aby volali od rána do západu slnka.

Je tiež vhodný pre nových obchodníkov a vďaka novým prvkom, ktoré prináša, vám pomôže budovať dobré meno vašej firmy a dokonca viacerí z kontaktovaných ľudí budú radi, že ste im zatelefonovali.

Ako je to možné?
Ako robiť takýto marketing?
Ako vďaka tomu získať tajnú výhodu oproti konkurencií a naštartovať tak kariérny rast v obchodnej firme?
Ako vďaka Panadmarketingu vytvoriť nový tok príjmov pre vašu firmu?
A ako to spraviť, aby väčšinu práce mohol za vás urobiť niekto iný a vy ste sa mohli venovať iným aktivitám vo vašej firme, alebo vo vašom živote?

Na tieto otázky prináša inovatívnu odpoveď Michaela Kováčová, zakladateľka Pandamarketingu.

Pozrite si naše služby.

Čo je to Pandamarketing a odkiaľ pochádza

S odpoveďou na vyššie uvedené otázky prišla zakladateľka Pandamarketingu, Michaela Kováčová, ktorá cez telefón predávala v jej prvom zamestnaní už od roku 2013.

Časom pochopila, že jej zamestnanie nevyhovuje a rozhodla sa telefonovať pre vlastných firemných klientov. Vyskúšala si dať svoj prvý inzerát na internet a ľudia prejavili o jej služby obrovský záujem.

Tvorila marketing, cez telefón predávala a sprostredkovala stretnutia pre:

  • bio zubné kefky
  • stretnutia architektov a developerov
  • plážové vlajky
  • gps zabezpečenie a gps navigácie
  • výkup bioodpadu
  • tvorbu e-shopov a webových stránok
  • konferenciu o inováciách a o budúcnosti
  • kurzy angličtiny
  • autokozmetiku
  • ppc marketing
  • školenia o výžive
  • poistenia pre fyzické osoby
  • teplovzdušné ohrievače do priemyselných hál
  • marketing v rádiu
  • servis kotlov
  • odkup a refinancovanie pohľadávok
  • výživové doplnky a meranie tuku
  • služby finančných sprostredkovateľov
  • nástroje na vyrovnávanie dlažby
  • SEO, grafické práce a iný online marketing
  • bio kozmetiku
  • seminár osobného rozvoja
  • poistenia pre kamióny, nákladné autá a vozové parky
  • kurzy angličtiny
  • aplikáciu na bločky
  • eventy na lodi
  • online objednávkové systémy pre reštaurácie a hotely
  • autá
  • kancelárske potreby
  • servis kotlov
  • coaching
  • služby personálnej agentúry
  • marketing pre mestá a obce
  • paušály
  • vône do hotelov
  • investičné zlato
  • softvér pre fitness centrá
  • umývacie stroje
  • robotníkov na prácu v zahraničí
  • virtuálne prehliadky nehnuteľností
  • a mnohé ďalšie…

Stále sa vzdelávala a má za sebou mimo iného aj tréning NLP Practitioner, v rámci ktorého absolvovala tréning vyjednávania a komunikácie.

Dokopy pre jej klientov vytvorila vyše 60 telefónnych skriptov, volala vyše 5000 hodín a sprostredkovala predaje za vyše 300 000€.

Behom tohoto telefonovania prišla na to, že…

Vždy, keď sa našiel správny prienik databázy oslovených kontaktov a správneho spôsobu telefonovania, spôsobilo to fenomenálny úspech v predajoch.

Zároveň, keď sa správne telefonovalo, tak mnohí z ľudí, ktorým bolo volané, boli doslova vďační a prekvapení tým, aký príjemný telefonát absolvovali.

Dnes Michaela Kováčová radí obchodníkom, malým a začínajúcim firmám, ako robiť Pandamarketing – férový marketing cez telefón s vysokou úspešnosťou predaja.

Už o malú chvíľu sa pozrieme na to, ako vďaka férovému telefonovaniu môžete

1) ako obchodník získať skrytú výhodu, s ktorou budete top predajca a ktorá naštartuje váš kariérny rast
2a) ako majiteľ firmy zabezpečiť pre vašu firmu nové zákazky, nových zákazníkov, odberateľov a klientov
2b) ako majiteľ firmy vytvoriť proces, vďaka ktorému nemusíte telefonovať vy, môže to za vás spraviť niekto iný a vy môžete buď na stretnutiach uzatvárať predaje, alebo môžete na stretnutie                  poslať vášho obchodného zástupcu a vy sa tak môžete venovať niečomu inému

Dozviete sa, ako konkrétne môže vyzerať telefonovanie, kde sú ľudia v dobrom zaskočení tým, že im voláte, a ako to prispeje k vybudovaniu vašej úspešnej firmy.

Dozviete sa, ako regulácia o ochrane osobných údajov GDPR ovplyvňuje marketing cez telefón a ako otvára dvere k príležitosti pre firmy, ktoré sa neboja konať a ísť do akcie.

Zistíte, čo potrebujete, aby vám prinášal Pandamarketing nových zákazníkov, odberateľov a klientov.

Avšak predtým sa musíme pozrieť na to, či sa vaše služby hodia na to, aby boli predávané cez Pandamarketing.

Jednoduchá analýza vášho marketingu

Existuje škála ceny vašich produktov a služieb. Ak je cena vášho produktu, alebo služby v hodnote miliónov eur, každý obchod si vyžaduje množstvo vašej pozornosti. Môže trvať mesiace, kým si vybudujete tie správne vzťahy a možno urobíte len pár predajov ročne. V takom prípade sa vaša služba nehodí na predaj cez Pandamarketing.

Väčšina predajov však nie je veľmi komplexná – celoživotná hodnota zákazky, klienta, alebo vášho odberateľa môže byť od 5000€-100 000€ (a v niektorých prípadoch aj o niečo vyššie) a v takom prípade môžete mať obchodných zástupcov, ktorí vedia osloviť väčší počet potenciálnych zákazníkov. Keď si chcete dohodnúť väčší počet obchodných stretnutí, tak sa vaše služby a tovar hodia na predaj cez Pandamarketing. Pozrite si naše služby.

Medzi osobným predajom a tradičnou reklamou, kde nie sú predajcovia vôbec potrební, sa nachádza oblasť zmiešaného marketingu. Ak máte 1 produkt v hodnote 500-1000€, reklama nemusí byť dostatočne cielená, alebo nemusí byť dostatočne efektívna – reklama v lokálnych novinách pravdepodobne ľudí nepresvedčí majiteľa malej firmy, aby šiel a nakúpil si online kurz za 1000€. Na druhej strane pri takejto cene produktu nemusíte mať ešte dosť veľký rozpočet na to, aby ste vytvorili team obchodných zástupcov, ktorí oslovia každého potenciálneho zákazníka.

To je tiež dôvod, prečo malé a začínajúce firmy nepoužívajú nástroje, ktoré veľké firmy považujú za samozrejmé. Taktiež, tradičný online marketing nemusí vytvoriť dostatočnú dôveru na to, aby niekto nakúpil za 500-1000€ iba na základe toho, že máte e-shop.

Tu sa však nachádza príležitosť na zmiešaný marketing, kde využijete

  1. kombináciu reklamy, ktorá pritiahne ľudí, aby vám zavolali a predaj uzavriete po telefóne
  2. kombináciu online marketingu, ktorý vytvorí dopyt po vašich službách a pred uzavretím predaja si s potenciálnym klientom zatelefonujete
  3. kombináciu Pandamarketingu, ktorým oslovíte potenciálnych zákazníkov a druhého kontaktu pre uzavretie objednávky
  4. budovanie dobrého mena, ktoré vám správne využitie Pandamakretingu zabezpečí (ako sa dočítate nižšie)

Ak predávate tovar, alebo služby v hodnote 50-100€, tak vám môže dobre fungovať reklama v rádiu, či v televízii a na internete zasa ppc reklama. Okrem toho však môžete osloviť obchody a obchodných partnerov, aby zaradili váš tovar a služby do ich portfólia a vy ste tak vytvorili nové zdroje zisku. V tom prípade sa váš tovar a služby hodia na to, aby boli predávané cez Pandamarketing.

Ak máte produkt v hodnote pár eur, tak ešte nemáte dostatočný rozpočet na to, aby ste mohli zabezpečiť marketing cez telefón, či reklamu – hodí sa pre vás najmä virálny marketing.

Ak sa hodnota vášho produktu, či služby, nachádza v rozmedzí 50€-100 000€, môže sa váš produkt/služby hodiť na to, aby ste ho predávali cez Pandamarketing.

Budovanie dobrého mena a získavanie odporúčaní

Množstvo veľkých firiem využíva služby callcentier, kde sedia mladé baby 8 hodín denne, majú 3€ na hodinu a za deň zatelefonujú na 200 rôznych telefónnych čísiel. Ak predajú 1 paušál, tak sa to veľkým firmám oplatí. Ak však nemáte databázu tisícok čísel, tak sa vám takýto marketing neoplatí. Odkiaľ však ako začínajúci obchodník, alebo ako malá/začínajúca firma zoberiete databázu tisícok čísel? A mali by ste vôbec takýto marketing využívať?

Totiž…

Existujú ľudia, ktorí bez chrbtovej kosti budú volať tri krát na to isté telefónne číslo a budú tam ponúkať investovanie na forexe, aj keď ten človek dva krát povedal, že o to nemá záujem. Ale veď, šak čo. Možno si to tretí krát rozmyslí.

Existujú banky, ktoré zrušia klientovi účet, ale potom mu v pohode zavolajú a spýtajú sa ho, že ako hodnotí ich klientsku starostlivosť. A keď im človek povie, že už zrušil účet, tak sa ho ešte začnú pýtať že prečo… a keď chce byť človek milý a povie že iné banky majú lepšie ponuky, tak je ich telefonistka drzá, že „100 ľudí, 100 chutí.“

Existujú predajcovia finančných produktov, ktorí síce majú vysokú úspešnosť telefonovania, avšak používajú v telefonovaní nátlak, ktorý z dlhodobého hľadiska znižuje dobré meno firmy.

Totiž…

Na ochranu osobných údajov a na ochranu spotrebiteľa vznikla v máji v roku 2018 regulácia GDPR (https://pandamarketing.sk/gdpr-navod/), ktorá sprísňuje kritériá pre oslovovanie neznámych ľudí cez telefón, aby sa obmedzilo úniku a zneužitiu dát a aby sa obmedzilo takémuto nepríjemnému marketingu.

Znamená to, že je volaniu ľuďom koniec?

To nie, avšak firmy sa musia zamyslieť nad tým, ako budú ďalej telefonovať.

Ak však máte databázu telefónnych kontaktov na vašich predchádzajúcich zákazníkov, viete ich správnym spôsobom osloviť aj vy sami.

A so správnym marketingom cez telefón však nemusíte iba oslovovať nových potenciálnych zákazníkov. Môžete sa starať o vašich doterajších a kontaktovať ich s novými akciami, či ponukami a môžete od nich získavať odporúčania na nových klientov, či zákazníkov, ktorých by ste mohli osloviť ďalej.

Už o chvíľu sa pozrieme na to, čo potrebujete, aby ste s vašou firmou (alebo ako obchodník) uspeli v získavaní nových zákazníkov, odberateľov a klientov, ale predtým musíme dokončiť to, čo sme začali vyššie:

Aký úspech majú firmy, ktoré využívajú Pandamarketing?

Existuje obchodná firma, ktorá využíva Pandamarketing už od roku 2016. Táto firma ponúka stroje v cene niekoľkých tisíc eur a predávajú ich na obchodných stretnutiach.

Prišli za Michaelou Kováčovou s tým, že by chceli viac obchodných stretnutí a viac predajov. Dovtedy mali ich vlastný systém marketingu, kde mali dvoch obchodných zástupcov.

Michaela ich naučila, ako správne budovať databázu, na ktorú mohla následne telefonovať. Hlavná obchoďáčka takto budovala databázu a posielala ju na telefonovanie Michaele, ktorá jej dohadovala obchodné stretnutia.

Michaela z nej vďaka kvalitnému telefónnemu skriptu so pokročilou psychológiou predaja vedela dohodnúť stretnutia s 20-30% úspešnosťou. Bežne to bolo za hodinu 4-5 obchodných stretnutí. V priebehu týždňa 12-15 stretnutí.

Výsledkom je, že hlavná obchodná zástupkyňa firmy od vtedy trávi takmer všetok svoj čas na obchodných stretnutiach a nemusí sa starať o ich dohadovanie. Vďaka tomu vie zabezpečiť dvakrát také predaje strojov a tým pádom firma viac nepotrebuje druhého obchodného zástupcu.

Zdvojnásobenie predajov bolo možné aj vďaka správnemu vytvoreniu databázy – zlatej bane kontaktov, na ktoré sa telefonovalo. Ako obchodná firma úzkeho zamerania totiž nemôže volať na databázu telefónnych čísiel všetkých firiem – to by sa neoplatilo – ale musí si svoju databázu vytvoriť.

Bolo to možné aj vďaka efektívnemu scriptu, z ktorého sa telefonovalo, avšak to nestačí – pretože je potrebné, aby takýto script volal niekto, kto vie ako má správne telefonovať.

Nižšie sa dozviete o jednoduchom spôsobe, ktorý viete aj vy využiť na takéto budovanie zlatej bane kontaktov, z ktorej sa vám budú sypať predaje, avšak predtým chcem ešte rozobrať iné príklady úspešného telefonovania:

Existuje reklamná agentúra, ktorá dodala veľmi slabú databázu kontaktov (ako keby volanie na zlaté stránky). Zo 100 vytočených telefónnych čísiel desiatky neexistovali a bežne trvalo aj hodinu, kým bolo dohodnuté vôbec jedno obchodné stretnutie. Našťastie však táto reklamná agentúra mala dobrú predajnú stratégiu, s ktorou vedeli na týchto stretnutiach spraviť dosť predajov, aby sa im to oplatilo. Z mnohých klientov sa stali pravidelní klienti, ktorých služby prinášali dlhodobý príjem.

Na druhej strane, keď Michaela dovolala pre túto reklamnú agentúru, vedela zobrať ďalšiu, ktorej majiteľ dodával kvalitnú databázu kontaktov. Z tej mal niekoľko obchodných stretnutí zakaždým, keď využil Michaeline služby.

Michaela všetkých učí, aby si tvorili kvalitné databázy kontaktov, aby to nenechávali iba na zlatých stránkach, ale aby sa špecializovali. Zatiaľ, čo bežne sú finanční sprostredkovatelia radi, keď zo 100 obvolaných telefónnych čísiel dohodnú 2-3 stretnutia, Michaelini klienti sa tešili z 10% úspešnosti dohodnutých stretnutí.

Prekvapivo kvalitnú databázu kontaktov mal jeden predajca MLM produktov, ktorý vždy nechával ľudí, nech mu napíšu mená ich známych. Robil to tak, že ich nechal so zoznamom samých na konci každého stretnutia a odišiel na toaletu. Keď sa vrátil, tak mu ľudia bežne nechali kontakty na 5-8 ľudí.

Na nich následne vedela Michaela telefonovať a tento predajca tak mal zaplnený diár obchodnými stretnutiami, z ktorých čerpal ďalších ľudí, ktorých mohla Michaela kontaktovať. Úspešnosť takéhoto telefonovania? 15-20%. Z 30 obvolaných čísiel bežne dohodla 4-5 stretnutí.

Avšak to je len pri získavaní nových zákazníkov. Keď klienti Pandamarketingu telefonovali ich doterajším zákazníkom, aby im poďakovali za nákup, tak jedna zákazníčka zostala v šoku, pretože „toto ešte nezažila, aby s ňou niekto takto jednal – že by jej zatelefonoval a poďakoval za nákup.“ Toto telefonovanie po kúpe je samozrejme potrebné premyslieť, avšak keď ho urobíte správne,

  • vaši klienti a zákazníci budú používať váš produkt správne a tak ako ste ho zamýšľali
  • vďaka čomu s ním budú mať viac úspechov
  • vďaka čomu im môžete znovu zatelefonovať a získať od nich odporúčania na ich známych, ktorí by mohli využívať váš produkt, alebo vaše služby

Ich známym nemusíte telefonovať a už vôbec ich nemusíte kontaktovať predtým, než ich osloví váš klient. Vieme vám pomôcť s vytvorením systémov, vďaka ktorým budú vaši úspešní klienti vaši vrelí fanúšikovia a budú vás odporúčať aj sami. Avšak ak sa aj rozhodnete týmto známym volať, tak ich môžu vaši klienti pripraviť, vďaka čomu budete mať oveľa vyššiu úspešnosť pri telefonovaní.

Znovu, takéto telefonovanie je potrebné premyslieť, avšak keď ho urobíte správne, vytvoríte si tým nový zdroj príjmov a nové centrum zisku vo vašej firme.

A to všetko bez toho, že by ste urobili v telefóne na niekoho jediný nátlak.

Čo ak si však hovoríte, že toto všetko je veľa práce?

Čo by takýto úspech znamenal pre vás?

Chceme sa na chvíľu zamyslieť nad tým, čo by takýto úspech v predaji priniesol vám.

Totiž, ak ste obchodník, tak zvýšenie úspešnosti telefonovania z 5% na 10% pre vás môže znamenať, že budete mať 2x viac obchodných stretnutí týždenne. To môže aj pre vás znamenať 2x viac predajov. 2x viac získaných odberateľov, klientov a zákazníkov. Neviem, že čo to bude znamenať pre vašu firmu, avšak vás to určite posunie kariérne ďalej.
Druhá vec je, že takto môžete všetko telefonovanie prenechať nám v Pandamarketingu, alebo vašej asistentke (radi ju zaškolíme v telefonovaní a tým vám ušetríme čas, lebo ju nebudete musieť školiť vy) a môžete sa vďaka tomu sústrediť len na obchodné stretnutia a na uzatváranie predajov.

Ak ste majiteľ firmy, viete týmto získať nový zdroj príjmov a zákazníkov. Nielenže zefektívnite váš marketing, vytvoríte si 2 nové zdroje príjmov. Jeden zdroj bude telefonovanie na cielenú databázu kontaktov, ktorú môže za vás vytvoriť vaša asistentka. Druhý zdroj môžu byť úspešní klienti, ktorí vás budú vďaka Pandamarketing-starostlivosti radi ďalej odporúčať. Toto telefonovanie a tiež aj túto klientskú starostlivosť môže tiež robiť vaša asistentka.

Týmto vás to ako majiteľa nestojí takmer žiaden čas a zabezpečí vám to nové predaje, nových odberateľov, nových zákazníkov. Pozrite si naše služby.

Prečo to však spomíname?

Pretože misiou Panadmarketingu je umožniť uspieť nielen obchodníkom, ale tiež majiteľom malých a začínajúcich firiem. Začínajúce firmy čelia v začiatkoch hlavnej výzve – vytvoriť ziskový tok financií, aby mohli rásť ďalej.

Na to je potrebné mať efektívny marketing – mať dosť nových zákazníkov a klientov, aby firma zaplatila nielen všetky náklady, ale aby ste si z nej mohli vyplatiť toľko peňazí, koľko ste chceli, keď ste začínali podnikať… a ešte aby ste mali peniaze na ďalší firemný rast.

To je to, čo nás baví a na čom sa s vami radi budeme podieľať.

4 kľúče k odomknutiu nových predajov

Pre váš efektívny PandaMarketing potrebujete

  1. mať správnu databázu kontaktov, na ktoré budete telefonovať
  2. mať na mieru ušité, profesionálom vytvorené, telefónne scripty s psychológiou predaja
  3. vedieť, ako telefonovať (mať vytelefonovaný hlas, mať správny prístup a intonáciu, musí to byť vo vašej komfortnej zóne, musíte poznať psychológiu predaja)
  4. mať niekoho, na koho to môžete vydelegovať, aby ste sa mohli venovať vašim obchodným stretnutiam, uzatváraniu predajov alebo iným činnostiam, ktoré máte radi

Keď splníte tieto 4 kroky, odomknete si tým nové predaje, ktoré pre vás dovtedy neboli k dispozícii.

Vytvoríte si nové zdroje príjmov pre vašu firmu.
Zabezpečíte si posun vo vašej kariére obchodníka.
Uspejete v kariére a v biznise.

Ako to však spraviť?

O správnej databáze kontaktov sme sa bavili vyššie. Je to jednoducho nevyhnutnosť. Nielen kvôli regulácii GDPR, ale kvôli efektivite telefonovania sa dnes malým a začínajúcim firmám neoplatí telefonovať na zlaté stránky, alebo na zoznamy firiem.
Okrem tejto databázy však potrebujete mať na mieru ušité, profesionálom vytvorené, telefónne scripty. S nimi je však niekoľko problémov:

1)
Bežne sa takéto scripty takmer vôbec nepredávajú. Na Slovensku je niekoľko obchodných školiteľov, ktorí vám predajú kurz telefonovania a aj vám povedia, ako si môžete script vytvoriť sami, ale nikdy to nebude také, ako keby vám ich vytvorili oni sami.

V Pandamarketingu sme sa rozhodli, že vás nejdeme školiť veci, ktoré by ste aj tak s najväčšou pravdepodobnosťou chceli prenechať nám. Rozhodli sme sa, že vám rovno ponúkneme, že pre vás tieto scripty vytvoríme.

2)
Taktiež, nestačí, aby ste si našli script na internete a potom si ho upravili, pretože tam nezakomponujete najnovšiu psychológiu predaja. To je tiež dôvod, prečo je potrebné, aby ste si dali robiť script niekomu, kto aktívne telefonuje. Ak vám ho totiž bude robiť niekto, kto bol pár rokov dozadu hviezda, je možné, že tam použije vety a frázy, ktorých sú ľudia presýtení a ktoré vo vašich potenciálnych zákazníkoch vyvolajú odpor.

3)
Pre kompletný Pandamarketing potrebujete na mieru ušité scripty nielen pre oslovovanie nových zákazníkov, ale tiež pre klientskú starostlivosť a pre následné získavanie odporúčaní.

S našimi klientmi bežne spolupracujeme tak, že nám dodajú podklady, tvoríme pre nich script a ten následne môže ich asistentka telefonovať.

Tu sa však dostávame k tomu, že

  1. nielenže potrebujete mať správnu databázu
  2. nielenže potrebujete mať správne scripty, z ktorých môžete telefonovať

Potrebujete, aby to volal niekto, kto vie ako telefonovať a kto vás zároveň nestojí čas a energiu.

Čo máme pod týmto na mysli?

Pre mnohých ľudí nie je telefonovanie v ich komfortnej zóne. Je im nepríjemné. Je im z telefonovania zle. Nemajú problém ísť na stretnutie, tam dohodnúť predaje, ale je im zle pri pomyslení na to, že by mali predávať. Ak je toto váš prípad, máte niekoľko možnosti:
Môžete chodiť na školenia, kde sa budete učiť, ako toto prekonať. Možno sa aj naučíte takto telefonovať, ale je možné, že pre vás bude telefonovanie stresujúce ešte veľmi dlhú dobu.
Môžete si nájsť asistentku, pre ktorú je jednoduché telefonovať a ktorá to urobí za vás. Je však dôležité, aby poznala psychológiu predaja a telefonovania, pretože inak to bude ako telefonovanie v call centrách.
Totiž môžete si najať call centrum, ktorému dodáte databázu vašich kontaktov, avšak robia tam mladé baby, ktoré majú 3€ na hodinu, ktoré nie sú školené v psychológii predaja a v psychológii telefonovania a ktoré nevedia o vašej firme vôbec nič, kvôli čomu nemusia vedieť vašim potenciálnym zákazníkom odpovedať tak kvalitne, ako napríklad vaša asistentka, ktorú však vieme zaučiť.
Môžete tiež využiť služby Michaely Kováčovej a nechať ju, nech to obvolá za vás.

Pri telefonovaní je totiž potrebné mať vytelefonovaný hlas a mať správny prístup. Čo je to správny prístup v telefonovaní?

Existujú tri druhy predajcov

  1. hviezdy
  2. odborníci
  3. pohoďáci

Hviezdy sú ľudia, ktorí keď prídu na obchodné stretnutie, tak sypú esá z rukáva a uzatvárajú jeden predaj za druhým. Ide im aj telefonovanie, avšak môžu mať tendenciu používať nátlakové taktiky. Ak aj nemajú, je vždy lepšie ich poslať priamo na obchodné stretnutia a nechať Pohoďákov, nech tieto stretnutia dohodnú.

Odborníci sú ľudia, ktorí sú skvelí pri zložitých predajoch, kde sa zákazník pýta jednotlivé detaily. Problémom však je, že nevedia osloviť nových ľudí. Majú tendenciu ísť príliš do detailov, čo sa úplne na začiatku nehodí. Tiež môžu mať problém s odmietnutím a keď ho budú počuť 10x v priebehu dňa, tak sa im telefonovanie zhnusí. Ich je lepšie nechať, nech odpovedajú na jednlitvé detaily.

Pohoďáci sú ľudia, ktorí nebudú uzatvárať predaje ako Hviezdy, ale zároveň si neberú osobne odmietnutia po telefóne. Ideálni na telefonovanie.

Čo vám teda odporúčame?
a) Na začiatok využite naše služby telefonovania od Michaely Kováčovej, ktorá je Pohoďáčka a obvolá pre vás potenciálnych klientov a zákazníkov.
b) Neskôr si najmite do teamu asistentku, ktorá bude Pohoďáčka a využite naše služby, kde vašu asistentku naučíme, ako telefonovať s psychológiou predaja.

Týmto spôsobom nemusíte chodiť po školeniach, nemusíte sa učiť telefonovať, jednoducho to vydelegujete a druhí to spravia za vás.

Aby som to zhrnul, Michaela Kováčová, zakladateľka Pandamarketingu vám vie

  1. dať návod, ako tvoriť zlatú baňu kontaktov, z ktorej sa vám budú sypať predaje
  2. vytvoriť na mieru ušité telefónne scripty pre
    1. získanie nových predajov, klientov, odberateľov a zákazníkov
    2. klientsku starostlivosť, vďaka ktorej viac vašich klientov uspeje
    3. získanie odporúčaní od vašich úspešných klientov
  3. naučiť vašu asistentku
    1. ako tvoriť zlatú baňu kontaktov, aby ste si ju nemuseli tvoriť vy
    2. ako telefonovať v súlade so psychológiou predaja
  4. vie pre vás telefonovať a zabezpečiť vám nové obchodné stretnutia, zaplniť váš diár, aby ste mohli uzatvárať predaje, alebo sa venovať iným oblastiam vašej firmy

Michaelu Kováčovú už v minulosti oslovili stovky ľudí a má mnohých pravidelných klientov, pre ktorých stále telefonuje. Má však teraz priestor zobrať niekoľkých nových klientov. Využite túto príležitosť a dohodnite si s ňou krátku, 15 minútovú konzultáciu zdarma, na ktorej vám poradí, ako presne viete využiť Pandamarketing vo vašej firme, aby ste uspeli.

Dohodnite si krátku, 15 minútovú konzultáciu zdarma teraz: Pozrite si naše služby.