Ako dosiahnete úspech v podnikaní vďaka 5 múdrostiam marketingových mágov

Ako dosiahnuť úspech v podnikaní?

Pre každého podnikateľa je úspech niečo iné. My sa v Pandamarketingu venujeme začínajúcim a malým podnikateľom, pre ktorých je úspech v podnikaní väčšinou toto:

  1. Mať podnikanie, ktoré pomáha druhým ľuďom
  2. Dosiahnutie predajov vo výške 100 000 € – 1 000 000 € ročne
  3. Mať team 5-7 ľudí, na ktorých sa dá spoľahnúť a ktorý sa dá rozširovať ďalej
  4. Mať vydelegované aktivity, ktoré sa Vám v podnikaní nechcú robiť, aby ste sa ako majiteľ firmy mohli venovať niečomu inému

Čo hovoríte na takýto úspech v podnikaní?
Je toto niečo, čo by ste chceli?

Ak hej, tak nižšie sa dozviete 5 múdrostí marketingových mágov, ktoré Vám k tomu pomôžu:

1.Uvedomte si, že pre úspech v podnikaní potrebujete predaje

Možno poznáte hlášku úspešných podnikateľov:

„Cashflow je krvou Vašej firmy.“

Ak je táto hláška pre Vás novinka, tak mi dovoľte Vám ju vysvetliť.

Pre to, aby Vaše podnikanie prežilo a dosiahlo úspech, potrebujete pravidelný tok peňazí. Pravidelný prísun peňazí v podobe nových predajov:

  • od terajších klientov (opakovaný nákup)
  • od terajších klientov (kúpia si niečo extra)
  • od nových klientov

Potrebujete mať viac predajov na to, aby

➔ ste si mohli dovoliť investovať viac do marketingu
➔ ste mali peniaze na vylepšenie Vašich produktov a služieb
➔ ste mali peniaze na nábor talentovaných ľudí
➔ ste si mohli vyplatiť zisk a ísť na dovolenku na Maledivy alebo si kúpiť to Porsche, po ktorom túžite

Rich Schefren, americký biznisový konzultant, hovorí, že keď máte cashflow, dokážete vyriešiť akýkoľvek podnikateľský problém, lebo viete najať niekoho, kto ho vyrieši za Vás.

A je to tak…

Keď budete mať pravidelný prísun financií:

★ vymiznú Vaše problémy s nájmom
★ nebudete mať starosti so splatnosťou faktúr
★ budete môcť najať ďalších ľudí, ktorí Vám pomôžu s úlohami, ktoré Vás až tak nebavia.

Ako však zabezpečiť tieto predaje, ktorými dosiahnete úspech vo Vašom podnikaní?

2. Venujte 80% Vášho času marketingu a predaju Vášho hlavného produktu

Michael Masterson, autor kníh 7 years to 7 figures a Ready, Fire, Aim, hovorí, že pre dosiahnutie úspech v prvej fáze Vášho podnikania potrebujete venovať marketingu a predaju 80% Vášho času.

Prečo až 80% času?

Na začiatku potrebujete zistiť, aká forma marketingu funguje a aká forma marketingu nefunguje. Musíte objaviť svoj optimálny predajný systém. Optimálny predajný systém je 1 spôsob, ako predávať 1 produkt 1 cieľovej skupine.

Hovorí, že pre každý produkt a každú cieľovú skupinu existuje jeden marketingový/predajný kanál, ktorý dokáže zabezpečiť prísun nových predajov. Silno Vám odporúčam prejsť si knihu Michaela Mastersona Ready, Fire, Aim, kde sa o tom dozviete viac.

Kniha Stratégia Modrého Oceánu zas hovorí o tom, že pre dosiahnutie úspechu v podnikaní potrebujete využiť pravidlo 80/20. Totiž, 80% Vašich predajov prichádza z 20% Vašich produktov.

Takže, aby ste dosiahli úspech vo Vašom podnikaní tým, že zabezpečíte predaje, spýtajte sa samých seba týchto niekoľko otázok:

❏ Ktorý Váš produkt/služba sa predáva najlepšie?

❏ Pre ktorý z vašich hlavných produktov/služieb by sa dali nájsť iné trhy, alebo iné cieľové skupiny?

❏ Čo by ste vedeli v najkratšej možnej dobe predať Vašim doterajším zákazníkom a klientom?

❏ Ako by ste vedeli urobiť Vašu ponuku lákavejšou? Ako by ste vedeli ponúknuť viac pridanej hodnoty, aby Vám viac ľudí povedalo „áno, beriem to“ ?

Ak Vám napadlo niekoľko vecí, ktorými si viete zabezpečiť nové predaje, super!

Ak nie, tak sa inšpirujte e-bookom od Jaya Abrahama Windfall Profit Paradox, ktorý Vám dá množstvo nápadov pre rýchly cashflow.

Ok, po tejto časti už viete, čo idete predávať a ako si tým zabezpečíte úspech v podnikaní…

…ale ako to predať?

Ako základ Vášho marketingu využite…

3. 22 otázok na vytvorenie základu pre Vašu marketingovú komunikáciu

Týchto 22 otázok roztočí Vašu myseľ na plné obrátky a prídete s odpoveďami, ktoré môžete použiť vo Vašej marketingovej komunikácii pre zabezpečenie nových a nových predajov.

Týmito novými predajmi si zabezpečíte cashflow, vďaka ktorému budete môcť najať šikovných ľudí a na nich delegovať nové a nové zodpovednosti. To pre Vás bude znamenať, že môžete firmu rozrastať ďalej, alebo že v nej môžete tráviť menej času – že ste dosiahli úspech v podnikaní. Teda, aspoň v jeho prvej časti.

Stiahnite si týchto 25 otázok a použite ich. Ako ich použiť?

1a) Vymyslite na ne odpovede Vy sami. Vyhraďte si ničím nerušený čas, cca 2 hodinky, v kaviarni alebo na chate… a spíšte si odpovede na všetky otázky. Zapíšte si všetko, čo Vám napadne.

Alebo…

1b) Vymyslite na ne odpovede s Vašim teamom na brainstormingu. Vyhraďte si na to 2,5 hodinovú poradu, kde si dáte na každú odpoveď 10 minút… Pre efektívny brainstorming však povedzte svojmu teamu, že na to máte len 5 minút – nech začnú premýšľať ihneď… Odpovede si nahrajte alebo zapíšte.

Keď ich budete mať, tak…

2a) Tieto odpovede dajte copywriterovi, nech Vám na ich základe napíše predajný text.

Alebo…

2b) Napíšte na základe týchto odpovedí Vaše vlastné marketingové texty.

Ako napíšete svoj prvý marketingový text, ktorým dosiahnete úspech v podnikaní, keď idete zvýšiť Vaše predaje?

Na začiatok sa inšpirujte tým, ako to robí Vaša konkurencia. Ale nekopírujte ich texty, to by ste bol iba nasledovníci.

Nekopírujte vašich konkurentov, iba si pozrite, ako majú urobené rozloženie ich stránok, alebo ako vyzerá tzv. layout ich marketingových textov. A na podobný štýl spravte svoje vlastné marketingové materiály.

Na napísanie samotného marketingového textu, alebo predajnej prezentácie využite nasledovné dva kroky:

4. Využite tieto dva nástroje na zostrojenie Vašej marketingovej komunikácie

Využite tieto dva nástroje na zostrojenie marketingovej komunikácie, ktorou dosiahnete úspech vo Vašom podnikaní. Sú to
– 19 základných bodov marketingového textu, ktorými viete efektívne komunikovať výhody a prínosy Vášho tovaru/služieb na Vašich obchodných stretnutiach, vo Vašich online videách, alebo vo Vašej tlačenej reklame
– Ako vytvoriť u Vašich potenciálnych zákazníkov túžbu nakupovať tým, že budete písať o tom, čo by mohol urobiť, ak by úspešne použil Vaše produkty/služby

Spoznajte tieto dva nástroje pre úspech v podnikaní tu >>

5 – Využite týchto 5 FAB + BP kľúčov na úspech v predaji

V tomto článku sa dozviete o 5 kľúčoch, ktorými odomknete nové predaje, ktoré sú pre Vás teraz nedostupné.

Dozviete sa, ako uspieť v podnikaní tým, že sa naučíte písať o tom, ako Vaše produkty/služby zmenia klientov život k lepšiemu. Vďaka tomu sa budú Vaše marketingové texty, videá, či reklamy v rádiu predávať oveľa lepšie. A to pre Vás znamená, že získate viac predajov.

A viac predajov, ako sme si už povedali, vedie k úspechu vo Vašom podnikaní.

Záver tohoto článku by som chcel prenechať marketingovému mágovi Jayovi Abrahamovi…

Ako totiž povedal…

„Hneď ako otvoríte svoju myseľ novému spôsobu robenia vecí,
dvere príležitostí sa rozletia a prakticky vypadnú z pántov.“

Dúfame, že sme v tomto článku rozšírili Vaše obzory a ukázali Vám niekoľko spôsobov, ako robiť marketing inak.

Dúfame, že sme Vám ukázali, ako môžete dosiahnuť úspech v podnikaní aj Vy.

Zvýšte si predaje s využitím Pandamarketingu:

Ak máte produkt, alebo službu, ktorá sa hodí na predaj na stretnutiach, alebo cez telefón… ak hľadáte nových zákazníkov, klientov a odberateľov, tak využite naše služby.

Venujeme sa Pandamarketingu – férovému telemarketingu s vysokou úspešnosťou predaja.

Akým spôsobom Pandamarketing pomôže dosiahnuť úspech v podnikaní aj Vám?

Voláme na špeciálne vybrané studené kontakty a dohadujeme klientom obchodné stretnutia, aby mali naši klienti viac času a energie uzatvárať predaje na obchodných stretnutiach.

Medzi naše úspechy patrí napríklad:

★ Za posledných 5 rokov sme sprostredkovali predaje za vyše 300 000,00€
★ Spravili sme vyše 60 telefónnych skriptov
★ Volali sme pre klientov vyše 5000 hodín
★ Bežne dohadujeme 20% dohodnutých obchodných stretnutí z obvolaných kontaktov pre firmu predávajúcu stroje na umývanie podláh
★ Bežne dohadujeme 10% dohodnutých stretnutí z kontaktov pre finančných poradcov

Skrátka, pomáhame začínajúcim a malým podnikateľom presadiť sa na trhu a dosiahnuť úspech v prvej fáze podnikania.

Kontaktujte nás a dohodnite si konzultáciu ZDARMA

Ak máte produkt alebo službu, ktorá sa dá predávať na obchodných stretnutiach či cez telefón, využite naše služby. Dohodnite si s nami krátku 15 minútovú konzultáciu zdarma, na ktorej prejdeme Vaše potreby a to, ako vieme pomôcť dosiahnuť úspech v podnikaní aj Vám.

Využite naše služby tu>>