Služby
Čo pre vás urobíme
Studené telefonáty
Rýchly a jednoduchý zdroj nových klientov? Získajte rýchlejšie klientov zvonka.
Servis klientov
Cieľom Pandamarketingu je klienta pritiahnuť späť k nákupu, tak aby to bol váš dlhodobý klient.
Follow up
Prečo klient od vás nenakúpil? Prečo odišiel? Odišiel do konkurencie? Spýtali ste sa ho na to správne?
Call script
Chceli by ste vedieť klientovu spokojnosť, že s čím konkrétne bol spokojný? Nemáte na to čas? Urobíme to za vás.
Konzultácia
Prečo klient od vás nenakúpil? Prečo odišiel? Odišiel do konkurencie? Spýtali ste sa ho na to správne? Zistíme to za vás.
Školenia
Budeme s vami zdieľať naše dlhhoročné skúsenosti a vyškoškolíme vaše pre asistentky a obchodných zástupcov.
Studené telefonáty
Rýchly a jednoduchý zdroj nových klientov? Získajte rýchlejšie klientov zvonka.
Obľúbená služba v Pandamarketingu.
Servis klientov
Chceli by ste vedieť klientovu spokojnosť, že s čím konkrétne bol spokojný? Či si vás pamätá, registruje vašu značku? Nemáte na to čas? Urobíme to za vás.
Cieľom Pandamarketingu je klienta pritiahnuť späť k nákupu, tak aby to bol váš dlhodobý klient. Klient už registruje vašu značku a chceme aby sa vrátil a nakúpil znovu.
Follow up
Prečo klient od vás nenakúpil? Prečo odišiel? Odišiel do konkurencie? Spýtali ste sa ho na to správne?
Zistíme pre vás, že prečo klient nenakúpil a pritiahneme ho opäť k vám.
V Pandamarketingu zistíme pre vás tieto dáta, aby ste získali a udržali svojho klienta naspäť.
Vypracovanie call skriptu
Call script je profesionálne zostavený predajný telefonický scenár, podľa ktorého môže vaša firma viesť svoj obchodný rozhovor s potenciálnym, alebo s už existujúcim klientom, ľahko a efektívne a dosahovať tak svoje vopred stanované ciele bez námahy.
Konzultácia
Prejdeme si spoločne niekoľko tém, vďaka ktorým budete presne vedieť, na čo sa máte zamerať a čo robiť pre to, aby ste uspeli v predaji.
Školenia
Školenie pre asistentky a obchodných zástupcov:
- Naučíme vás správne telefonovať.
- Ako si správne definovanie si cieľovej skupiny.
- Ako zostaviť call scipt.
- Ako argumentovať pri predaji.
- Ako sa pýtať otvorené otázky.
- Ako komunikovať prínosy produktu/služby.