Servis klientov
Chceli by ste vedieť klientovu spokojnosť, že s čím konkrétne bol spokojný? Či si vás pamätá, registruje vašu značku? Nemáte na to čas? Urobíme to za vás.
Ako to funguje:
Stalo sa vám, že sa vám klient prestal ozývať a nevie čo sa s ním stalo?
Predstavte si, že klient u vás nakúpil produkt alebo službu.
Taktiež vieme od klientov zistiť aj ich nespokojnosť a s čím konkrétne boli nespokojný, aby ste vy následne vedeli hneď procesy vo firme vylepšovať.
Čo získate:
- Štatistiky
- Dáte do povedomia svoju značku
- Budujete vzťah s klientom
- Aktualizácia kontaktu (aktuálny email)
- Počet kontaktov: 150
- Cena: 425€
Prípadová štúdia
Volali sme klientovi po korone, že ako sa má? Čo sa u neho zmenilo a či by znovu chcel využiť naše služby? Klient povedal: „Teraz sa venujem niečomu inému.“ Spýtali sme sa slušne: „ Čomu konkrétne?“ Debata pokračovala ďalej. Či by využil naše služby aj v tomto u neho novom sektore? A čo si myslíte? Ako to dopadlo? Samozrejme, povedal áno a že na nás dokonca aj myslel a spolupráca úspešne pokračovala.